Veel gestelde vragen
U kunt ons theater weer bezoeken zoals we dat het liefst willen, zonder extra maatregelen . U hoeft geen Corona Toegangsbewijs te tonen. En ook de maatregelen als het het mondkapje en de 1,5 meter zijn komen te vervallen.
Wel ontvangen we u graag in goede gezondheid. Heeft u toch klachten? Blijf dan thuis en het laat het weten via onze kassa@theaterbellevue.nl. De door u gekochte kaarten zullen worden omgezet in een tegoed, dat u kunt inzetten om op een ander moment een voorstelling in Theater Bellevue te bezoeken.
Hieronder helpen wij u bij de voorbereiding op uw bezoek met de antwoorden op veel gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij , bel of mail ons gerust. We zijn bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch op 020-5305301.
U kunt kaarten kopen via onze website of telefonisch reserveren tijdens de openingstijden van onze kassa. Bij vragen over uw bestelling is onze kassa per mail bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch via 020-5305301.
De stoelen in onze Grote Zaal zijn vanaf 8 maart weer geplaceerd. De Paloni zaal en Klein Bellevue zijn ongeplaceerd.
Indien u uw kaarten online heeft gekocht staan de toegangskaarten in uw account. U hoeft alleen maar in te loggen met het mailadres waarop u de aankoop bevestiging heeft ontvangen.
- In ons theater hoeft u niet meer een mondkapje te dragen of afstand te houden, maar we houden wel graag rekening met elkaar en geven elkaar graag, als het kan, de ruimte.
- Onze publieksmedewerkers zijn in de hal aanwezig om u te helpen en naar de juiste zaal te wijzen.
- Voor de voorstelling begint kunt u wachten in de foyer beneden of in de Helen de Zwart foyer boven aan de trap.
- Bij de kassa kunt u de gereserveerde kaarten afhalen.
- Uw toegangskaartje wordt gecontroleerd bij de entree van de zaal. Fijn als u uw tickets gereed heeft in print of op uw mobiele telefoon.
- Onze onbewaakte garderobe is geopend.
- Na aanvang van de voorstelling kunnen wij u helaas niet meer naar binnen laten.
Wij ontvangen u graag in goede gezondheid. Heeft u toch klachten? Blijf dan thuis en het laat het weten via onze kassa kassa@theaterbellevue.nl. De door u gekochte kaarten zullen worden omgezet in een tegoed, dat u kunt inzetten om op een ander moment een voorstelling in Theater Bellevue te bezoeken.
Indien een voorstelling wordt verplaatst naar een ander tijdstip of dag brengen wij kaartkopers als eerste per mail op de hoogte. Mocht u op dit nieuwe tijdstip verhinderd zijn dan kunnen we het bedrag dat u aan de kaarten besteedde omzetten in een digitaal tegoed. Ook kunt u het bedrag terug gestort krijgen of doneren.
Als de voorstelling wordt geannuleerd krijgen kaartkopers ook als eerste bericht. De reserveringen vervallen en we zetten het bedrag van reeds gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed. U hoeft hier niets voor te doen. Dit digitale tegoed kunt u inzetten bij een volgende aankoop.
Indien u liever uw aankoopbedrag teruggestort krijgt kunt u een mailtje sturen naar kassa@theaterbellevue.nl met daarin uw IBAN nummer. Dan maken wij zo spoedig het geldbedrag aan u over.
De mogelijkheid blijft dat u het bedrag van uw kaarten omzet in een donatie. Wij zorgen er voor dat dit onze bespeler ten goede komt.
Indien er vervangende data van uw voorstelling komen, krijgt u als eerste de gelegenheid om kaarten te kopen (eventueel met de inzet van uw digitaal tegoed).