Veelgestelde vragen
Je kunt ons theater weer bezoeken zoals we dat het liefst willen, zonder extra maatregelen. Wel ontvangen we je graag in goede gezondheid. Heb je toch klachten? Blijf dan thuis en het laat het weten via onze kassa@theaterbellevue.nl. De gekochte kaarten zullen worden omgezet in een tegoed, dat je kunt inzetten om op een ander moment een voorstelling in Theater Bellevue te bezoeken.
Hieronder helpen wij graag met de antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet bij: bel of mail ons gerust.
We zijn bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch op 020-5305301 (zie openingstijden)
Als de voorstelling wordt geannuleerd krijgen kaartkopers als eerste bericht. De reserveringen vervallen en we zetten het bedrag van reeds gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed. Hiermee kun je een kaartje kopen wanneer de voorstelling wordt verplaatst of voor een andere voorstelling in Theater Bellevue.
Wil je het aankoopbedrag teruggestort krijgen dan ontvangen wij graag een mail met uw naam en IBAN-nummer op kassa@theaterbellevue.nl. Dan maken wij het bedrag zo spoedig mogelijk over.
Ook is het een mogelijkheid om het bedrag om te zetten in een donatie. Wij zorgen er voor dat dit onze bespeler ten goede komt.
Indien er vervangende data van de voorstelling komen, krijg je als eerste de gelegenheid om kaarten te kopen (eventueel met de inzet van uw digitaal tegoed).