Veelgestelde vragen

aangepaste programmering en geannuleerde voorstellingen

Sinds 2 juni zijn we weer open met een aangepast programma, met maximaal 30 personen in de zaal. Kijk hiervoor op theaterbellevue.nl/agenda. Informatie over veiligheidsvoorschriften en kaartafhandeling van afgelaste voorstellingen vindt u hieronder. 

 

Is Theater Bellevue weer open? 
Ja, sinds 2 juni zijn wij open voor voorstellingen met maximaal 30 personen in de zaal. Houd theaterbellevue.nl/agenda in de gaten voor de actuele programmering. De kassa van Theater Bellevue is sinds 25 mei weer telefonisch bereikbaar volgens de reguliere openingstijden

Hoe zorgt Theater Bellevue voor de veiligheid van de bezoekers?
Theater Bellevue zorgt voor afstand, extra hygiënemaatregelen en een heldere routing. Kaartkopers ontvangen een e-mail met meer informatie over de maatregelen en veiligheidsvoorschriften. Meer informatie leest u hier.

Kan ik kaarten kopen aan de kassa van Theater Bellevue?
Nee, dat kan helaas niet. U kunt kaarten kopen via onze website. Bij vragen over uw bestelling of het inzetten van 'digitaal tegoed', mail naar kassa@theaterbellevue.nl

Is theatercafé en restaurant De Smoeshaan weer open?
Ja, ook De Smoeshaan is weer open. I.v.m. met maatregelen kan dit alleen met een reservering via reserveren@desmoeshaan.nl of via 020-6250368. Er wordt gewerkt met Arrangementen, deze zijn ook bij te boeken in het bestelproces van uw voorstellingskaarten. Daarnaast is er ook allerlei leuks en lekkers om af te halen, voor thuis of onderweg. Ga voor meer informatie naar theaterbellevue.nl/smoeshaan-thuis

Ik heb een kaartje voor een afgelaste voorstelling, wanneer krijg ik meer informatie?
Kaartkopers van afgelaste voorstellingen hebben in de afgelopen maanden e-mails hierover ontvangen. We versturen deze e-mails naar het e-mailadres waarmee de kaarten zijn aangeschaft.

Wordt de afgelaste voorstelling verplaatst?
We doen ons uiterste best zoveel mogelijk voorstellingen te verplaatsen, maar helaas lukt dit niet altijd. Het seizoen 20/21 is al zo goed als vol en ook de gezelschappen zelf hebben niet altijd de mogelijkheid de voorstelling op een ander moment te maken en te spelen. Als de voorstelling waarvoor u kaarten had gekocht wordt verplaatst bent u uiteraard de eerste die dit hoort.

Sluit Theater Bellevue aan bij de landelijke ticketregeling?
Ja. Met 'Bewaar je ticket, geniet later’ hoopt de culturele- en sportbranche dat kaartkopers hun favoriete podium of evenement later bezoeken. Dit helpt de economische impact, die ontstaat door de maatregelen omtrent het coronavirus, in de culturele sector op te vangen.

Omdat Theater Bellevue nog geen duidelijkheid kan geven over alle verplaatsingen zetten we alle gekochte kaarten om in een digitaal tegoed, waarmee een andere voorstelling in Theater Bellevue bezocht kan worden. Kaartkopers die geen gebruik willen of kunnen maken van de tegoedregeling kunnen hun geld terugvragen. Het is ook mogelijk om het bestede bedrag te doneren. Het grootste deel van de donatie gaat hierbij direct naar het gezelschap van de afgelaste voorstelling. Meer informatie over de landelijke regeling is te vinden op bewaarjeticket.nl

Hoe werkt het digitaal tegoed?
We zetten de waarde van de gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed, de kaartkoper hoeft hiervoor niets te doen. Tot september 2020 is dit tegoed alleen in te zetten via een reservering aan de kassa van Theater Bellevue via kassa@theaterbellevue.nl. In seizoen 20/21 is dit bedrag ook beschikbaar bij een bestelling op onze website. Het digitaal tegoed blijft het hele seizoen 20/21 geldig.

Ik heb kaarten gekocht voor een afgelaste voorstelling, maar geen e-mail gekregen, wat nu?
Mogelijk is de e-mail in uw spambox terecht gekomen. Kunt u de e-mail daar ook niet vinden? Neem dan contact met ons op via kassa@theaterbellevue.nl.

Is de kassa wel open?
Sinds 25 mei is de kassa weer telefonisch bereikbaar volgens de reguliere openingstijden

Hoe kan ik jullie helpen?
U helpt ons door uw gekochte kaartje om te zetten in een donatie of digitaal tegoed. U kunt ons ook steunen door vriend te worden van Theater Bellevue. Ga naar theaterbellevue.nl/steun voor meer informatie.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen