Veelgestelde vragen

Misschien heb je deze vraag?

Hieronder helpen wij graag met de antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet bij: bel of mail ons gerust.
We zijn bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch op 020-5305301 (zie openingstijden)

Algemene vragen

Waar vind ik mijn e-tickets? 
E-tickets worden gelijk na betaling naar het door jouw opgegeven emailadres als bijlage verstuurd. Heb je niets ontvangen, neem dan contact op met de kassa. Dan controleren we even of de transactie goed is afgerond, het emailadres dat wij hebben geregistreerd en dan sturen we de e-tickets alsnog naar je op.   
 
Kan ik ook offline kaarten kopen? 
Natuurlijk kan je ook gewoon bellen met de kassa of langsgaan tijdens onze openingstijden. 
  
Hoe kan ik mijn communicatievoorkeuren aanpassen? 


Ik wil een adreswijziging doorgeven? 
Stuur een mail naar kassa@theaterbellevue.nl met jouw naam, het oude en nieuwe adres.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief? 
Ga naar onze website en meld je onderaan de pagina aan voor onze nieuwsbrief .
 
Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief? 
Onderaan onze nieuwsbrief staat een link om je af te melden.
 

Hoe koop ik een kaartje?

Hoe koop ik een kaartje?
Je kunt kaarten kopen via onze website of telefonisch reserveren tijdens de openingstijden van onze kassa. Bij vragen over uw bestelling is onze kassa per mail bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch via 020-5305301.

Kan ik van te voren mijn stoel kiezen?
In de Grote Zaal kun je vaak je stoel al reserveren. De Paloni Zaal en Klein Bellevue zijn ongeplaceerd en kun je op de avond zelf een plekje zoeken.

Hoe werkt Pay what you can?

Theater toegankelijk voor zo veel mogelijk mensen, betekent ook voor dat we nagedacht hebben over de prijs van de toegangskaartjes. De standaardprijs voor een kaartje is voor de een makkelijk te missen, voor de ander een reden om niet te gaan. Daarom introduceren we dit seizoen Pay what you can, betalen naar draagkracht.  Bij de voorstellingen waar je de de tag Pay what you can ziet kun je hier genruik van maken. 

Als je kaartjes koopt kies je bij de prijssoort de prijs die jij kan missen. Dit kan lager zijn dan de standaardprijs, maar ook hoger. Je kunt ook een prijssoort kiezen die een kaartje voor een ander dekt. 

Je hoeft dus geen pas aan te schaffen of een speciale route te volgen. Je kiest gewoon de prijs die bij jou past. En dat kan de volgende keer ook een andere prijs zijn. Je zit dus nergens aan vast. Behalve aan een mooie avond in ons theater. 

Wat gebeurt er met mijn kaarten als de voorstelling wordt verplaatst of geannuleerd?

Als de voorstelling wordt geannuleerd krijgen kaartkopers als eerste bericht. De reserveringen vervallen. Bezoekers die de kaartjes al gekocht hebben krijgen het aankoopbedrag teruggestort.


Wachtlijst

Wenslijstje

Toegevoegd:

Naar wenslijstje

Inschrijven voor onze nieuwsbrief