Veelgestelde vragen

Geannuleerde voorstellingen, veiligheidsmaatregelen en het nieuwe seizoen.

Theater Bellevue en Theatercafé en restaurant De Smoeshaan zijn weer geopend. Kijk voor onze meest actuele aanbod op theaterbellevue.nl/agenda. Informatie over veiligheidsvoorschriften, kaartafhandeling van afgelaste voorstellingen en seizoen 20/21 vindt u hieronder. 

Contact opnemen / langskomen
Kaarten zijn alléén online te koop. In de zomerperiode zijn Theater Bellevue en De Smoeshaan gesloten. Vanaf dinsdag 18 augustus is de kassa telefonisch bereikbaar, naar onze reguliere openingstijden. klik hier voor meer informatie. 

Wanneer gaat het programma van seizoen 20/21 in de verkoop
Door de vele onzekerheden door de coronamaatregelen komt seizoen onze programmering stapsgewijs online. Vanaf eind augustus zal het gehele programma t/m 31 december 2020 op onze website te vinden zijn. 

Hoe zorgt Theater Bellevue voor de veiligheid van de bezoekers?
Theater Bellevue zorgt voor afstand, extra hygiënemaatregelen en een heldere routing. De luchtbehandeling is anders ingesteld; er wordt alleen geventileerd maar de lucht circuleert niet. Kaartkopers ontvangen een e-mail met meer informatie over de maatregelen en veiligheidsvoorschriften. Meer informatie leest u hier.

Kan ik kaarten kopen aan de kassa van Theater Bellevue?
Nee, dat kan helaas niet. U kunt kaarten kopen via onze website. Bij vragen over uw bestelling of het inzetten van 'digitaal tegoed', mail naar kassa@theaterbellevue.nl

Is theatercafé en restaurant De Smoeshaan weer open?
Ja, ook De Smoeshaan is weer open. I.v.m. met maatregelen kan dit alleen met een reservering via reserveren@desmoeshaan.nl of via 020-6250368. Er wordt gewerkt met Arrangementen, deze zijn ook bij te boeken in het bestelproces van uw voorstellingskaarten.

Ik heb een kaartje voor een afgelaste voorstelling, wanneer krijg ik meer informatie?
Kaartkopers van afgelaste voorstellingen hebben in de afgelopen maanden e-mails hierover ontvangen. We versturen deze e-mails naar het e-mailadres waarmee de kaarten zijn aangeschaft. We doen ons uiterste best zoveel mogelijk voorstellingen te verplaatsen. De waarde van uw kaarten is omgezet naar een digitaal tegoed.

Ik heb kaarten gekocht voor een afgelaste voorstelling, maar geen e-mail gekregen, wat nu?
Mogelijk is de e-mail in uw spambox terecht gekomen. Kunt u de e-mail daar ook niet vinden? Neem dan contact met ons op via kassa@theaterbellevue.nl. Als de voorstelling waarvoor u kaarten had gekocht wordt verplaatst bent u uiteraard de eerste die dit hoort. De waarde van uw kaarten is omgezet naar een digitaal tegoed.

Hoe werkt het digitaal tegoed?
We zetten de waarde van de gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed, de kaartkoper hoeft hiervoor niets te doen. Tot september 2020 is dit tegoed alleen in te zetten via een reservering via kassa@theaterbellevue.nl. Vanaf september 2020 is dit bedrag ook online in te zetten via uw Bellevue-account. Het digitaal tegoed blijft het hele seizoen 20/21 geldig.

Kaartkopers die geen gebruik willen of kunnen maken van de tegoedregeling kunnen hun geld terugvragen. Het is ook mogelijk om het bestede bedrag te doneren. Het grootste deel van de donatie gaat hierbij direct naar het gezelschap van de afgelaste voorstelling. Meer informatie over de landelijke regeling is te vinden op bewaarjeticket.nl

Hoe kan ik jullie helpen?
U helpt ons door uw gekochte kaartje om te zetten in een donatie of digitaal tegoed. U kunt ons ook steunen door vriend te worden van Theater Bellevue. Ga naar theaterbellevue.nl/steun voor meer informatie.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen