Veelgestelde vragen

veiligheidsmaatregelen, het nieuwe seizoen en geannuleerde voorstellingen

Theater Bellevue en Theatercafé en restaurant De Smoeshaan zijn geopend. Kijk voor onze meest actuele aanbod op theaterbellevue.nl/agenda. Informatie over veiligheidsvoorschriften, kaartafhandeling van afgelaste voorstellingen en seizoen 20/21 vindt u hieronder en in de servicemail na uw bestelling. 

Contact opnemen / langskomen
Kaarten zijn alléén online te koop en de kassa is enkel telefonisch bereikbaar (tijdens openingstijden). Theater Bellevue is een half uur (Grote Zaal) of een kwartier (Klein Bellevue, Paloni Zaal) voor aanvang geopend voor bezoekers van voorstellingen. 

Kan ik kaarten kopen aan de kassa van Theater Bellevue?
Nee, dat kan helaas niet. U kunt kaarten kopen via onze website. Bij vragen over uw bestelling of het inzetten van 'digitaal tegoed', mail naar kassa@theaterbellevue.nl of bel tijdens openingstijden.

Hoe zorgt Theater Bellevue voor de veiligheid van de bezoekers?
Theater Bellevue volgt het landelijke coronaprotocol voor theaters en zorgt voor een heldere routing en voldoende hygiënemaatregelen. De luchtbehandeling ventileert, dus de lucht in het theater circuleert niet. Desinfectiegel en (indien gewenst) mondkapjes zijn gratis verkrijgbaar.

Kaartkopers ontvangen de dag van te voren een e-mail met meer informatie over de maatregelen en veiligheidsvoorschriften. Meer informatie leest u hier.

Is theatercafé en restaurant De Smoeshaan weer open?
Ja, ook De Smoeshaan is open. I.v.m. met de maatregelen kunt u alleen reserveren, dit kan via de www.desmoeshaan.nl, reserveren@desmoeshaan.nl of via 020-6250368. In het online bestelproces zijn er ook lunch- en dinerarrangementen bij te boeken.

Ik heb kaarten gekocht voor een afgelaste voorstelling, maar geen e-mail gekregen.
Kaartkopers van afgelaste voorstellingen hebben tussen maart en juni 2020 e-mails ontvangen op het e-mailadres waarmee de kaarten zijn aangeschaft. Heeft deze e-mails niet ontvangen, dan zijn de mogelijk in uw spambox terecht gekomen. De waarde van uw kaarten is omgezet naar een digitaal tegoed en in te zetten bij een volgende aankoop op onze website. Wilt u dit niet? Mail dan naar kassa@theaterbellevue.nl voor de mogelijkheden. Als de voorstelling waarvoor u kaarten had gekocht wordt verplaatst bent u uiteraard de eerste die dit hoort.

Hoe werkt het digitaal tegoed?
We zetten de waarde van de gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed, de kaartkoper hoeft hiervoor niets te doen. Sinds september 2020 is dit bedrag online in te zetten via uw Bellevue-account. Als u inlogt verschijnt dit automatisch als betaaloptie bij het afrekenen van uw bestelling. Het digitaal tegoed blijft het hele seizoen 20/21 geldig.

Kaartkopers die geen gebruik willen of kunnen maken van de tegoedregeling kunnen hun geld terugvragen. Het is ook mogelijk om het bestede bedrag te doneren. Het grootste deel van de donatie gaat hierbij direct naar het gezelschap van de afgelaste voorstelling. Meer informatie over de landelijke regeling is te vinden op bewaarjeticket.nl

Wanneer komt het programma vanaf januari 2021 online?
Door de vele onzekerheden door de coronamaatregelen komt onze programmering dit seizoen stapsgewijs online. Momenteel is ons programma t/m december 2020 online gepresenteerd. In de loop van het najaar maken we de programmering vanaf januari 2021 bekend. 

Hoe kan ik jullie helpen?
U helpt ons door uw gekochte kaartje om te zetten in een donatie of digitaal tegoed. U kunt ons ook steunen door vriend te worden van Theater Bellevue. Ga naar theaterbellevue.nl/steun voor meer informatie.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen